Dienstag, 8. Januar 2013

Okunmamış Mektup


Hayata uzanıp kaderimi dinlendirmek istiyorum artık. 
Gözlerim geçen zamanın aynası gibi yoruldular şahidin olmaktan. Parlaklığınla yıldızların görünmesini engellediğin için sevemedim seni. Her ayrılıkla öz kardeştim, senin aşkınla üvey.
Bana ait olmayan bir tarihin kokusu vardı üzerinde. 
O kadar çok okudum ki anlayamadım nereden geldiğini. 
Gün ışığına çıkmış karanlık sırların muhafızıydın. 
Öyle suçluydun ki seninle savaşmak sarhoş tüccarların haddiydi.
Batmış bir gemiye yuva açan denizlere döndü kalbim. 
Hiç kolay değildi paslanmış parçalarınla akıntıya yön vermek. 
Sonra karaya oturdu sensizliğim, nasıl saplandıysan derinliğime.
Geçmiş gibi hatalarla dolu olmana rağmen güzel bir yerdin. 
Zaman zaman seninle yolculuğa çıkmak iyiydi ama yaşanacak yer değildin...

inankdemir


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen