Dienstag, 25. Dezember 2012

Bugün


Sokaklar seni arıyor bugün
Köşe başında adını düşürmüşsün,
Dalgındın herhalde ya da çok üzgün...

Seni sevmeyi öğretiyor yağmurlar bugün
Hatırlarsan, kalbinden çıkarken şemsiyemi düşürmüştüm.
Dalgındım herhalde ya da çok üzgün...

Çocuklar seni oynuyor bugün
Yokluğunu yakalayıp, varlığını saklıyorlar.
Yakınlarda mısın? Bulabilir miyiz seni bir gün?

Seni özlemeyi büyütüyor anneler bugün
Hatırlarsan, Şubat'ta doğmuştuk, küçüktüm
Yaşıyorsan anlatır mısın? Sahi ben nasıl öldüm?

Yarınlar seni suçluyor bugün
Bir zamanlar'ı korurken şimdi'yi öldürmüşsün,
Sarhoştun herhalde ya da çok düzgün...

Seni beklemeyi öğretiyor yağmurlar bugün
Hatırlarsan, kalbinden çıkarken şemsiyemi düşürmüştüm.
Islandı saçlarım, çok üşüdüm...

inankdemir

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen